Professors
Henry Viosca i Sabino Ondarra
Descripció
Al llarg del curs dedicarem una hora setmanal per a treballar la competència oral, i dos per a treballar per projectes la gramàtica i la resta de competències. Alguns projectes possibles són:
- Describe it to me... (focusing on there be)
- Dear Diary (focusing on Past Simple – both regular and irregular verbs)
- Storytime (focusing on using both Past Simple and Continuous)
Els projectes estan enfocats a l’adquisició de les competències lingüístiques, tot i que també promouen l’adquisició de valors, a més de treballar les competències personals i digitals.
Metodologia
La metodologia que anem a aplicar és activa i participativa. Els objectius seran compartits amb l’alumnat. Les activitats estan plantejades perquè l’aprenentatge siga significatiu. Per tal d’aconseguir-ho estan dissenyades des d’un plantejament inductiu. L’objectiu final és l’adquisició de les competències comunicatives bàsiques. Per tal d’atendre a tots per igual, treballarem per projectes i en petits grups, on l’alumnat podrà adaptar el treball al seu ritme d’aprenentatge i aprofitar el màxim dins de les seves possibilitats individuals. Els projectes, recursos, tasques... es penjaran al Google Classroom. No hi ha llibre de text. Per tant, és fonamental portar l’ordinador a classe i amb bateria.
Material
Cada alumne haurà de disposar del següent material:
- Llibreta i bolígraf
- Ordinador
- Auriculars per escoltar àudios i vídeos
Avaluació
La qualificació final dependrà de:
- El treball constant dia a dia i l’observació a l’aula
- El producte final i l’exposició del mateix
- Les tasques durant el projecte
- La lectura continuada d’un llibre escollit per l’alumne
- Les proves competencials
WELCOME ABOARD!