Els alumnes de 2n d'ESO han començat aquesta setmana des de l'àmbit de tutoria el programa Som-hi. El programa consisteix en una sèrie de tallers, que tindran continuïtat el curs vinent, que són organitzats per l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat i s'adrecen a l'alumnat per prevenir addiccions.
Per aconseguir-ho, el programa disposa de diverses eines de comunicació educativa que ajuden a construir les sessions de diàleg per practicar aquestes destreses. D’aquesta manera s’aconsegueix reforçar la visió àmplia i positiva de la salut com a procés d’aprenentatge durant tota la vida.
A partir de diferents dinàmiques de grup i del diàleg entre iguals, l'alumnat fomenta l'autoestima, la col·laboració i els dona eines per poder decidir sense pressions.